En bred vifte af muligheder
Stærk markedsføring på tværs af kanaler
Som husejer hos Westerland.dk Feriehusudlejning er du garanteret 100% fokus på en stærk markedsføring!
Vi har igennem en årrække udgivet et katalog, men via en bred vifte af markedsføringstiltag, når vi ud til alle gæsterne.
Westerland.dk Feriehusudlejning viser samtlige huse på internettet med billeder, plantegninger, beskrivelser og videoer. I december 2019 åbnede vi vores nye, flotte og funktionelle hjemmeside som sørger for, husene præsentere sig bedst muligt. Derudover tilstræber vi stor synlighed på internettet, så vi er lette at finde for gæsterne. Vi bruger store resourcer på at ligge højt på diverse søgemaskiner via de virale søgninger. Vi annoncere på blandt andet på Google (specielt det tyske marked), og reklamenetværk.

Feriegæster der aktivt vælger at modtage nyhedsbreve, er potientielle kunder – og med det faktum, har vi implementeret et e-mailsystem der udsender nyhedsbreve til både det danske og tyske marked. Nyhedsbrevene er med til at øge sandsynligheden for, at dit feriehus bliver udlejet.

De sociale medier er kommet for at blive, det er et faktum. Westerland.dk Feriehusudlejning markedsfører sig aktivt på de sociale medier, i form af fast planlagte opslag og i form af betalte reklamer.

Vores digitale strategi omfatter bl.a. et stort partner netværk. Vi er at finde på det helt store sommerhusportaler, hvor alle vores huse dirkete kan bookes.

Grimme, skæve og mørke billeder sælger bare ikke – derfor sørger vi for dit feriehus præsenteres proffesionelt, med flotte, indbydende billeder, der giver bookinger.

Vi elsker at møde gæsten, på gæstens ”hjemmebane”. Derfor deltager vi ofte på forskellige feriemesser, der målbart giver os nye feriegæster.

Alle vores feriegæster modtager efter endt ferieophold et elektronisk spørgeskema, hvor husene, vores service og området vurderes. Den data vi indsamler her, gør at vi nemt og effektivt kan fokusere på hvad vi kan gøre bedre – og se hvad vi gør godt.

